Oldal kiválasztása

Tevékenységeink

Kommunikáció

Információk cseréje, vagy az a tevékenység, amellyel üzeneteket juttatunk el egyik féltől vagy csoporttól egy másikhoz.

Tanácsadás

A szervezetek vezetõi tevékenységének segítése a stratégiai és taktikai döntésekben, elsősorban a szervezeti kommunikációban és kapcsolatépítésben. A Public Relations munka része a szervezeti tevékenység véleményezése, javaslattétel a kommunikációs problémák megoldására.

Kutatás

A PR folyamatát megalapozó, információt gyűjtő és elemző tevékenység, amely a szervezet belső és külső viszonyainak megismerését szolgálja.

Belső kommunikáció

A szervezetek vezetőinek és munkatársainak, illetve csoportjainak egymás közötti szervezett információcseréje.

Személyes kapcsolatok

A PR tevékenységhez kapcsolódó önálló kategória, az egyének közötti kommunikációs kapcsolatok alakítását célozza.

Non-profit PR

A nem profitorientált szervezetek kommunikációs tevékenységének szervezése.

Profit PR

A profitorientált szervezetek kommunikációs tevékenységének szervezése.

Corporate PR

A szervezet “személyiségével” kapcsolatos (belső és külső) kommunikáció szervezése, ideértve a szervezet image-ének gondozását is.

Marketing PR

Értékesítéscentrikus információcsere, a szervezet teljes PR tevékenységének az a része, amely a marketingaktivitás bizalmi környezetét alakítja ki. A “Marketing PR” szorosan kapcsolódik a marketing kommunikáció egyéb elemeihez.

Ágazati kapcsolatok

nA partnerekkel és versenytársakkal történõ kommunikációs kapcsolatok szervezése.

Szakmai kapcsolatok

A szervezet szakterületéhez kapcsolódó tudományos, oktatási, szakmai és érdekképviseleti szervezetekkel történõ kommunikáció szervezése.

Befektetői kapcsolatok

A szervezet és az intézményi, egyéni és dolgozói befektetõk közötti kommunikáció szervezése.

Részvényesi kapcsolatok

A szervezet és a tulajdonosok, részvényesek közötti kommunikációs kapcsolatok szervezése.

Pénzügyi szervezeti kapcsolatok

A szervezet és a pénzügyi környezet szereplői közötti kommunikáció szervezése.

Társadalmi ügyek kezelése

A társadalom egészét, illetve csoportjait foglalkoztató és a szervezetet érintő kérdések kezelése és kommunikációjának szervezése.

Public Interest

A társadalom egészében, illetve csoportjaiban felmerülő döntési alternatívák vagy várható attitűdváltozások előkészítése, előmozdítása racionális és emocionális érvek kommunikálásával, kommunikációjának segítségével.

Civil szféra kapcsolatok (NGO)

A szervezet társadalmi felelõsségének publicitása céljából a civil szférával fenntartott kapcsolat és kommunikációjának szervezése.

Média kapcsolatok

A nyomtatott és elektronikus sajtó intézményeivel, a szerkesztõségekkel, a kiadókkal és azok munkatársaival, az újságírókkal fenntartott kapcsolatok szervezése a szervezet publicitása érdekében, a szervezet iránti érdeklõdés fenntartásával.

Krízis kommunikáció*

A belsõ és külsõ válsághelyzetek kommunikációs kezelése

Rendezvény*

PR és promóciós rendezvények tervezése és kivitelezése.

Megfogalmazások a PR Szövetség hivatalos definíciói szerint.  (*nem szerepel a PR szövetség definíciói között)